Friday, May 2, 2014

Visitors from Kyoto, Kojima family  京都、小嶋織物ファミリーに訪問いただけました。

Kojima-Orimoto in Kyoto, founded in 1932 (the year after the Empire State Building was built) has been producing high end fusuma paper, wall paper and textiles for walls. Their owner's family Reiko, Erika and Sayuri Kojima, three sisters came to visit our office on May 2nd. We have been working with team Kojima for over 20 years through Erimo. 

京都木津川の小嶋織物(創業昭和7年)の小嶋一社長の素晴らしいご家族、Reiko-san, Erika-san and Sayuri-sanに来社いただけました。ふすま、壁紙、織物製造を82年続けておられる素晴らしい会社です。小嶋社長は残念ながら今回はお越しいただけませんでしたが、近い将来、ニューヨークに来ていただけるを願っております。
大変、有意義な時間を創出いただけました。有難うございました。
感謝