Tuesday, June 9, 2015

チタコーポレーション様ご来社/Welcome team Chita corporation


盛和塾仲間の三好修社長率いるチタコーポレーション様が、20周年イベント「ニューヨークツアー」で来社されました。

18名の社員の方々にとって初めてのニューヨークということでしたが、クラブ75からのニューヨークの景色を楽しんで頂けたかと思います。午前中は雨模様で心配でしたが、皆様が来社される際には綺麗な青空が広がり、最高の夕日もご堪能頂けました。

創立20周年記念という大事な節目の社員旅行の際に、わざわざご訪問いただき本当にありがとうございました。

 
感謝


We welcomed team Chita Corporation from Aichi, Japan.
This was the 20th anniversary tour for 18 employees and first time to visit NY for all of them.
It rained in the morning but it is all cleared by their arrival.
We hope that they enjoyed New York scenery from Club 75 not only talking and drinking :)

 

Thank you for visiting us and please come back again!