Wednesday, April 13, 2016

Welcome to Gabriel Cobos, Gigi's brother

Our teammate, Gigi's brother, Gabriel visited us.

He studies business in Colombia and will graduate from university soon.
His father also lives in NY with Gigi therefore, it was a nice reunion for father and son.

He talked about Gigi's story a lots so we could get know about Gigi more.
Thank you for coming to see us!


チームメイトGigiの弟、Gabrielさんが弊社を訪ねてきてくださいました。
現在、コロンビアの大学でビジネスを勉強されており、今年ご卒業の予定です。
Gigiとお父様はともにNYに住んでいるので、久しぶりに家族との時間に堪能されたそうです。

Gabriel さんから、Gigiの幼少の頃や彼女のパーソナリティーまで、多くのお話を聞くことができ、彼女の新しい一面を知る良いきっかけにもなりました。

短い時間でしたが、素敵な時間となりました。
ありがとうございました!