Tuesday, May 5, 2015

Nagatsu Camp Vol 16 ( April 28 ~ May 4) 第16回目 永津キャンプ(4月28日〜5月4日)

We had very very deep concept this time.  Mr. Nagatsu touched about Yin-Yang Theory.   We all realize that our life is very simple actually but very hard to 
keep up yourself to be better.   We also did individual presentation about yourself.  Many tears!!   We went back to bitter memories and sweet memories in the past, 
and we thought about our life time missions.    Each time, our Nagatsu Camp is getting very exciting.    Next one will be in June!

Thank you so much for yummy Somen we got from Chikako’s parents in Shodoshima, Japan.  We enjoyed them very much!!



第16回目 永津キャンプ  (4月28日〜5月4日)
今回の永津キャンプはかなり心の深いところまでたどり着きました。 陰陽の定義について教えて頂きました。 毎日の出来事がいかにシンプルに人生に反映するのか
分かったのですが、実際良い事を思い続けて実践するのは人間ですので難しいですね。 日々勉強です。 
その後、スタッフ全員の個人についてのプレゼンテーションを致しました。 涙を流しているスタッフが多かったです。 苦い思い出、そして感謝いっぱいの良い思いでが
入り乱れており、そこから何故自分がこの世に存在しているのか少し考えてみました。 毎回セミナーがさらにパワーUPしておりワクワクです!

そして最後の打ち上げに社員の花岡千賀子のご両親から頂いた素麺を皆で美味しく頂きました。 小豆島の手延べ素麺はやはり世界一ですね。 ありがとうございました。

次回の永津キャンプは6月に予定しております。