Thursday, May 21, 2015

KNY Alumni Night

Katsu Academy Alumni Night
May 6, 2015

We invited our alumni from Katsu Academy on May 6 and spent a wonderful night!
Well, we have decided to have the night just a week before and could not contact many alumni,
however we got more than 15 alumni and our current staffs. 

Some people were interned with us over 20 years ago. Also, we have received video messages and e-mails from alumni who could not attend the night form all over the world. 
We will plan to have another one shortly.  Stay tune!

Katsu New Yorkにて、インターンをしてくださった方々をお招きしました!
およそ1週間前にどこからか「卒業生の集い」の話が持ち上がり、突然の決行にも関わらず、15人以上の卒業生が参加してくれました。中には20年前にKNYにてインターンシップ(研修)をされた方や、働かれて方、懐かしいメンバーが参加してくれました。また、日本や遠方に在住で、今回参加が出来なかった方々も、E-メールや、ビデオメーッセージを送って下さいました。

KNYが27年間存続出来ている大きな理由に、これまでの皆様の
功績が大きく関わっている事を改めて感じました。
最後に、今回、連絡が出来なかったり、連絡先が分からなかった卒業生の方々がたくさんおられますが、次回のAlnmni Nightの為に、是非、ご一報をお願いします。
有り難うございました。