Wednesday, September 2, 2015

やましたひでこさん、講演会(盛和塾ニューヨーク)Ms.Hideko Yamashita/DanShaRi Speech

9/2/2015 やましたひでこさん、講演会(盛和塾ニューヨーク)
盛和塾生であられたことで出逢いをいただいた「断捨離」で周りの人々に幸福への気付きを伝えてくださる、やましたひでこさんが、盛和塾ニューヨークの特別講演会の講師としてお越しいただけました。ニューヨークの日本人経営者への講演は、片付け術という断捨離の入り口を超えた、人間のあるべき姿にまで言及していただけた深いものとなりました。
感謝

9/2/2015 Ms.Hideko Yamashita gave us great lecture with her beautiful mind at Seiwajyuku New York event.

Because she is a member of Seiwajyuku Japan, we could have this amazing opportunity to hear her talk and detailed Q & A after the lecture.
We had learned so much related to our lives and management.
Please see her profile below.