Friday, April 10, 2015

Welcome Team Erimo

Erimo wallpaper team came from Japan

Mr. Yoshiyuki Nakamura (President) and Ms. Sakiko Hayakawa (Manager) from Erimo Industrial Co., Ltd. visited us in the 2nd week of April.
We had several meeting with our customers and it was very nice to have them. 
Especially, for Sakiko, this is the first time to visit New York. She could meet many people here who she never met. 
Also, she enjoyed one day sightseeing in New York City during the weekend.
Erimo has been working with us for last 27years continuously and we really honor the relationship. Thank you for visiting us!

エリモ工業の中村社長と早川課長が出張でニューヨークにお見えになられました。
3日間のワークでしたが、お客様を訪問させて頂き実り多き出張となりました。
特に、早川課長に取りましては、初めてのニューヨーク訪問であり、お客様との初顔合わせ商談と、週末1日だけの観光もご一緒させて頂きました。エリモ工業様とは、先代の梶田社長の時代から過去27年間に渡り大変お世話になっており、この素晴らしき関係に感謝しております。

ご訪問ありがとうございました。