Friday, December 5, 2014

Welcome Hikari's father

当社社員である和泉 妃果里(ひかり)のお父様、Hiromichiさんが当社オフィスにお越し下さいました。
お父様にとってニューヨークにいらっしゃるのは今回が初めてだったそうです。

終業後には、お父様を囲んでカクテルパーティーを行いました。
HikariのKNYでの成長具合にとても驚かれていました。

ご来社ありがとうございました。
是非またお越し下さい!


We welcomed Hikari's father, Mr. Hiromichi to our office.
This was his first trip to New York.

After work, we all enjoyed a cocktail party with him.
He was so surprised with Hikari's growth in KNY as we spoke about her.

Thank your visiting us, and hope we can see you again soon!