Saturday, February 15, 2014

A Visit from Japan's Local Government Center 自治体国際化協会の方々との意見交換会

We had great guests from Japan's Local Government Center and other industries.
We learned a lot by sharing different ideas.

Thank you very much for visiting us!

昨日は、自治体国際化協会と異業種の皆様をゲストにお迎えして、意見交換会を開催しました。
普段はなかなか交流する機会のない方々ばかりでしたので、いろいろ勉強させて頂きました。
どうも有り難うございました。

感謝